woensdag 16 februari 2011

einde is in zicht; deel 8 bewerkt, nog 1 te gaan


Er zitten veel onmogelijke patroondelen in. En bij ieder deel denk ik weer: wat moet daar nu weer mee. Komt voornamelijk omdat dit voor mij een heel nieuwe manier van werken is. De ene keer vind ik het leuk en de andere keer laat mijn fantasie me in de steek. Uiteindelijk heb ik voor dit deel gekozen voor herhaling van een patroon.


Eind oktober vorig jaar zijn hebben 2 quiltvriendinnen bij ons gelogeerd. Toen Marian, een van de twee, zag wat voor vreemde stofjes ik allemaal gebruik, kreeg ik een week later allerlei prachtige stoffen van haar toegestuurd. Daar zat o.a. een prachtige gouden stof in die zij gebruikt had om carnavalskleding te maken. Nu kwam die prachtig van pas.

3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ik hou daar wel van, ik heb hier ook zakken vol "vreemde"stoffen staan en er worden er nog regelmatig bijgeleverd. Als men dat eenmaal weet...is de weg gauw gevonden ! Het ziet er al aardig uit moet ik zeggen.

Hannie de Beer zei

Altijd bewaren en accepteren die "vreemde"stoffen. Je ziet wel,wat er allemaal mee kan !
Spannend om straks het eindresultaat te zien?. Of mag dat nog niet?

Dea zei

Wat lief toch dat je van verschillende mensen van die prachtige stofjes krijgt.
Ik ben heel benieuwd hoe het geheel er nu uitziet. Het lijkt nu wat rommelig maar ik zie natuurlijk steeds maar kleine stukjes. Ik ben benieuwd hoe je daar eenheid in hebt gebracht.