zaterdag 2 juli 2011

Vierde bijeenkomst QuiltPlus al weer achter de rug

Allereerst zal ik uitleggen waarom het een paar dagen heeft geduurd voordat ik een blog schrijf over deze bijeenkomst. Ik heb gemerkt dat deze groep mij inspireerd om meer te doen met als gevolg dat ik veel meer boven zit dan achter de pc. Aan het begin van een bijeekomst hebben we 's morgens eerst een show and tell en de vorige keer had ik niets om te laten zien. Toen had ik bedacht: dat overkomt me niet weer. Dus ik word produktiever. Maar daar over meer in een volgende blog.

Deze keer was Ina dagvoorzitter. Ina had trapsuutjesverf meegenomen om ons hiermee te leren verven.

Ina liet ons diverse methodes zien hoe je o.a. met behulp van extender leuke dingen kunt doen met de trapsuutjesverf. Alle informatie hoe hier mee te werken vind je op de site van trapsuutjes. Maar hieronder wel een paar resultaten van diverse mensen.









Van te voren was al afgesproken dat we als groep nog naar de tentoonstelling in Nieuw Buinen zouden gaan, want daar hingen o.a. quils van Marjolijn, lid van onze groep. Hierover ga ik morgen een blog schrijven.

3 opmerkingen:

ina zei

Christina - alles is op de website van Trapsuutjies te vinden hoor.
www.trapsuutjies.com. Ik gebruik deze verf al vanaf dat het in Nederland verkrijgbaar is en vind het een van de betere soorten textielverf.

Hannie de Beer zei

Het geeft zeker heel aparte resultaten. Door met stempels of andere voorwerpen de verf weer weg te halen creëer je weer een andere lap! Het nadeel is, dat de verf er echt bovenop ligt. Het is een goede printverf! Er is natuurlijk ook transparante verf van trapsuutjies.

marjolijn zei

Oh, wat was dit leuk, ik moet er ook nog nodig een blog over schrijven. Doe ik morgen. Maar ik kijk natuurlijk ook uit naar jouw blog morgen. Hoe zou dat nou komen???
dikke smok van mij