zaterdag 24 maart 2012

heerlijke derde viltdag

Allereeerst gingen we vandaag elkaars werk bewonderen van de vorige les.

Nienke zal jullie zelf haar werken laten zien, maar ik wil Karen haar werk zeker laten zien want die vond ik echt heel mooi.




Vandaag had onze juf Jolande een les voorbereid waarbij ons vele mogeijkheden werden aangereikt.

Dat vind ik het verfrissende van deze workshop. Je krijgt een basis aangeboden, maar wil je daarvan afwijken is dat altijd mogelijk. Heerlijk vind ik dat.

Jolande liet ons dit voorbeeld zien


De hele middag ben ik hier mee bezig geweest


om dit te kunnen maken


Zoals gezegd kon iedereen haar eigen gang gaan en hieronder een deel van wat ze hebben gemaakt.





En bij welke workshop maak je het mee dat nadien er een fles wijn klaar staat met wat lekkers erbij. Dat was voor mij in ieder geval de eerste keer dat ik dit meemaakte.

13 opmerkingen:

janneke zei

Wat een explosie aan creatief viltwerk op je blog! Heerlijk.

Liesbeth Wessels zei

Wat een geweldig mooie dingen hebben jullie gemaakt. Leuk zo'n wijnworkshopje. groeten van liesbeth

Janny de Roo zei

Wat een verschillende werkjes kwamen er uit. Iedereen interpreteert het op zijn eigen manier he. Lekker weertje en wijntje erbij, wat wil een mens nog meer..

Hannie de Beer zei

Prachtig deze resultaten! Vooral de werkjes met de "kratertjes" vind ik geweldig. Wat een leuke lessen zijn dit! En een wijntje na afloop, een dag met een gouden randje!

vrouw Hommel zei

Wat leuk om al die foto's te zien. Er is zoveel mogelijk met vilt, oneindig en iedere keer leer je weer iets nieuws door het gewoon te doen.
fijn weekend

Ineke zei

Wow, super leuk allemaal.

Anoniem zei

Mooie werstukjes en het ziet er gezellig uit.

Anoniem zei

Mooi, zo verschillend bij iedereen.
IngridL

Nienke zei

Was weer top, en enorm inspirerend, zoveel verschillende textiielvrouwen bij elkaar die elk hun eigen invalshoek kiezen.

Joke Hardenbol zei

Wat een leuke cursus en wat een prachtig werk maken jullie. Bij Nienke zag ik ook al van die mooie resultaten. Ik krijg er ook zin in.

Anoniem zei

Leuk dat je zo veel foto's laat zien.

Suus zei

Wat een mooie werkjes hebben jullie gemaakt, ik zag op de blog van Nienke ook al zoiets moois.

Dea zei

Dat werk van Karen... Wauw!