vrijdag 16 maart 2012

toch nog een proefje gemaakt

Gisteravond toch nog een proefje gemaakt zodat ik vandaag alsnog de papieren kan opsturen voor de quilterstentoonstelling in Deventer.

Vanmorgen hoefde ik alleen het naaiwerk nog te doen, maar dat koste toch nog een paar uur, ondanks dat het maar 9 x 18 cm groot is. Is niet helemaal eerlijk, want er moest nog een sierdraadje worden gezocht, bondaweb aanbregenen, foiling on strijken en ga zo maar door.

De foto's zijn afgedrukt en alles gaat zo dadelijk op de post.

10 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een mooi proefje! Ik ga duimen voor je dat de quilt toch nog mee kan doen!

Ineke zei

Hopenlijk heb je hiermee meer geluk.

Nienke zei

Goed hoor dat je nog alles klaar kreeg, ik hoop het straks in het echt te gaan zien!

DEKAKADO zei

Nou, ik vind hem GEWELDIG! Mooi die kleuren. Prachtig geheel. Veel succes gewenst en een fijn weekend. Groetjes, Marleen.

Janny de Roo zei

Natuurlijk wens ik je ook veel succes. Hopen dat ie nog aangenomen wordt.

Liesbeth Wessels zei

Wat goed dat je meedoet, we hopen dat je quilt wordt goedgekeurd om daar te hangen, en dat ze meer artquilts toelaten, groeten van liesbeth

miekequilt zei

Veel succes!!

Johanna Zweden zei

Dit ziet er schitterend uit, zal duimen voor je
Fijne dag groetjes Joke

Anoniem zei

Jammer dat hij voor Veldhoven niet gekozen is, hopelijk in Deventer meer succes.
IngridL

Dea zei

Het proefje is geweldig!